מתקני חניה אוטומטיים עם או בלי מגשים?
במתקני חניה אוטומטיים, ניתן להבדיל בין מתקנים עם פאלטים (משטחי חניה) ומתקנים ללא פאלטים (ללא משטחי חניה). יועץ למתקני חניה צריך לנמק את המלצתו לסוג
במתקני חניה אוטומטיים, ניתן להבדיל בין מתקנים עם פאלטים (משטחי חניה) ומתקנים ללא פאלטים (ללא משטחי חניה). יועץ למתקני חניה צריך לנמק את המלצתו לסוג
כידוע, העולם עובר לרכבים חשמליים. כיועץ למתקני חניה, יותר ויותר לקוחות אשר מתייעצים איתי, מבקשים לשלב טעינה חשמלית במתקני החניה אשר אני מתכנן עבורם. האם
יש הרבה סוגים של מתקני חניה: מכפילי חניה, מתקני חניה חצי-אוטומטיים, מתקני חניה עם בור, מתקני חניה ללא בור, מתקני חניה אוטומטיים, מתקני חניה טמונים
לפני כ 9 שנים, בהיותי סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד בחברת פארקינג קיט, חברת מתקני החניה האוטומטיים הישראלית הראשונה, נודע לי שאחוזות החוף נתקלו בבעיה תכנונית
אחת השאלות הכי נפוצות שעולה אצל הרבה יזמים ואדריכלים כאשר הם פונים אלי בתור יועץ למתקני חניה, היא האם קיים תקן למתקני חניה בישראל ואם
חניונים רובוטיים / אוטומטיים נהיו יותר ויותר נפוצים בשנים האחרונות. אחת ההנחיות החשובות ביותר לתכנון חניונים מסוג זה היא תקנת כיבוי אש 509 ב' הכוללת
מכפילי חניה מיועדים לפתור מצוקת חניה בפרויקטים לבניה בהם חניון רגיל לא מספק את כמות החניות הנדרשת או לא מספק את כמות מקומות החניה המינימאלית
מתקני חניה הם פתרון נפוץ בישראל לפתרון מצוקת החניה בפרויקטים לבניה. עם זאת, מדובר על מערכות מכאניות או רובוטיות מורכבות, אשר האדריכל או יועץ התנועה,
חניונים אוטומטיים הם פתרון נפוץ למצוקת החניה בפרויקטים של התחדשות עירונית, בעיקר בפרויקטים של תמ"א 38 – גם בבניינים לחיזוק וגם בבניינים להריסה ובניה מחדש.
מתקני חניה מיועדים לפתור מצוקת חניה בפרויקטים לבניה בהם חניון קונבנציונלי לא מאפשר את כמות החניות הנדרשת או לא מספק את כל כמות החניות הנדרשת.
בתור יועץ למתקני חניה, הרבה יזמים, אדריכלים ומנהלי פרויקטים פונים אליי ומבקשים עזרה עם "מכפילי חניה". שאלתי הראשונה אליהם היא בדרך כלל – איזה סוג